مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 10:102020-07-14سياسي

معرفی متخلفان تبلیغات کاذب تورهای خارجی به مراجع قضایی


سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت متخلفان ایکه اقدام به تبلیغات کاذب تورهای خارجی و فروش بلیط هواپیما به مردم می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت متخلفان ایکه اقدام به تبلیغات کاذب تورهای خارجی و فروش بلیط هواپیما به مردم می کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با وجود نامشخص بودن وضعیت پروازهای خارجی به مقاصد مختلف ناشی از شیوع و گسترش شیوع ویروس کرونا در کشور و اینکه تنها عده ای با داشتن شرایط خاص مانند تابعیت ویزای کاری معتبر و غیره می توانند آن هم به مقاصد خارجی معدودی پرواز کنند، برخی اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی برای انججام تورهای خارجی و پروازهای مسافری خارجی کرده اند که جز سودجویی هدفی نمی تواند داشته باشد.

جالب اینکه با وجود اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و دیگر متولیان اعلام کردند وضعیت پروازهای خارجی به ویژه در حوزه گردشگری مشخص نیست و مردم به این تبلیغات توجهی نکنند همچنان دامنه تبلیغات برای تورهای خارجی گسترده تر و و متنوع تر می شود.

رضا جعفرزاده - سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در این باره به ایسنا گفت: از آن مشاهده می شود که برخی در فضای مجازی اقدام به تبلیغات در خصوص تورها و پروازهای خارجی می کنند که متاسفانه صندلی پروازی برای آن در نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی متخلفان تبلیغات کاذب تورهای خارجی به مراجع قضایی

معرفی متخلفان تبلیغات کاذب تورهای خارجی به مراجع قضایی