مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:552020-07-14پزشكي

مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 5 استان راه اندازی شد


مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور در5 استان کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بعد از ظهر امروز افتتاح مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد با حضور رییس سازمان بهزیستی کشور به صورت ویدئو کنفرانس در 5 استان برگزار شد.

رضوان مدنی در نشست خبری که به صورت ویدئو کنفرانس گفت: در این مراکز، برنامه هایی اختصاصی برای هر فرد معتاد با توجه به شرایط آن فرد داریم.

پروتکل این است که ابتدا بیماران چهار ماه سم زدایی می شوند و همزمان درمان روانی، معنوی و جسمی برای آنها برنامه ریزی می شود.

وی ادامه داد: براساس رویکرد درمان سرپایی این افراد در 8 ماه در جلسات درمانی و آموزشی شرکت می کنند و در پایان دوره یک ساله نیز افرادی که خانواده ندارند در مراکز توانمندسازی مشغول به کار می شوند.

مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد سال گذشته به صورت آزمایشی در استان های اصفهان و کرمانشاه، راه اندازی شد که بازخورد خوبی گرفتیم و در نهایت امسال در استان های آذربایجان شرقی، البرز، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان شمالی نیز این مراکز راه اندازی شدند و قرار است در همه استان ها نمونه ای از آن را داشته باشیم.

سعید عمرانی معاون قضایی دادستانی کل کشور نیز در این نشست حضور داشت و از خدمات بهزیستی در زمینه مراکز جامع درمان و بازتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 5 استان راه اندازی شد

مراکز جامع درمان و بازتوانی اعتیاد در 5 استان راه اندازی شد