مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:152020-07-14سياسي

پس از 80 سال باغ عقیق کرج عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان شد


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باغ عقیق پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص یافت.

- ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: باغ عقیق پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص یافت.

عزیزاله شهبازی در بازدید از فعالیت شرکت های دانش بنیان در موقوفه عقیق کرج که روز سه شنبه 24 تیرماه با حضور رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور صورت گرفت، افزود: این مکان پس از 80 سال در شرایط سخت تحریم ها، پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و با اهتمام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور برای حضور شرکت های دانش بنیان و مرکز نوآوری اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهبازی با اشاره به اینکه البرز قطب علم و فناوری است، گفت: در ماه های اخیر تفاهم نامه راه اندازی کارخانه نوآوری البرز با معاون محترم علمی و فناوری رییس جمهور امضا شد و این امکان مهم به زودی به سرانجام می رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پس از 80 سال باغ عقیق کرج عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان شد

پس از 80 سال باغ عقیق کرج عرصه فعالیت شرکت های دانش بنیان شد