مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 09:102020-07-14پزشكي

نگرانی اصلی ما دورهمی های خانوادگی است/پاییز و زمستان پیک مجدد بیماری کرونا


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به ابتلای قطعی 912 نفر به کرونا در رفسنجان و انار تاکنون، گفت: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در رفسنجان و انار 42 سال و میانگین فوتی ها 71 سال است.

- ایسنا/کرمان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به ابتلای قطعی 912 نفر به کرونا در رفسنجان و انار تاکنون، گفت: میانگین سنی مبتلایان به کرونا در رفسنجان و انار 42 سال و میانگین فوتی ها 71 سال است.

دکتر احمد جمالی زاده صبح امروز 24 تیر ماه در نشست خبری اظهار کرد: از همکاری اصحاب رسانه در اطلاع رسانی به موقع در خصوص بیماری کرونا در شهرستان رفسنجان تشکر می کنم و سعی ما این بوده که از ابتدای شیوع این بیماری، اطلاعات دقیق و مستند و به موقع در اختیار اصحاب رسانه قرار داده شود.

وی با اشاره به آخرین آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان رفسنجان و انار، گفت: تا امروز صبح تست 912 نفر در رفسنجان و انار به کرونا مثبت شده است که از این تعداد 828 نفر در رفسنجان و 84 نفر در انار هستند.

ضمن اینکه 49 درصد مبتلایان را خانم ها و 51 درصدرا آقایان تشکیل می دهند.

وی افزود: تاکنون 43 نفر از کادر درمان شهرستان شامل پزشک و سایر پرسنل به کرونا مبتلا شده اند که خوشبختانه همه آنها سلامتی خود را بدست آورده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اصلی ما دورهمی های خانوادگی است/پاییز و زمستان پیک مجدد بیماری کرونا

نگرانی اصلی ما دورهمی های خانوادگی است/پاییز و زمستان پیک مجدد بیماری کرونا