مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-14سياسي

برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان


مدیر امور بین الملل سازمان بیمه سلامت از برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به شکل پایلوت در اصفهان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد هاشمی، ظهر سه شنبه، در نشست خبری رزمایش سایبری بیمه سلامت ایرانیان با مقایسه فیلسوفان غربی و اندیشمندان اسلامی اظهار داشت: با مرور تاریخ فلسفه متوجه می شویم که در بیشتر مواقع اندیشه غربی توسط دانشمندان اسلامی ما پاسخ داده شده است و همین موضوع ما را بر این نظر استوار کرد که با برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت ایران به صورت پایلوت در اصفهان آغاز شود تا از ظرفیت های موجود فضای مجازی در پیشبرد اهداف بهره مند شویم.

وی افزود: خاصیت فضای مجازی با آلودگی اطلاعات همراه است و می توان در قالب رزمایش آفندی و با تکیه بر شفاف سازی اطلاعات صحیح را در اختیار جامعه قرار داد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل سازمان بیمه سلامت هدف از برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت در اصفهان را ارتقای کیفی رسانه ای معرفی کرد و افزود: اگرچه این طرح امروز در اصفهان به صورت پایلوت اجرا می شود اما همزمان با هفته دولت این رزمایش در کشور برگزار خواهد شد.

برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به صورت آفندی وی بهترین شیوه اطلاع رسانی را چهره به چهره دانست و گفت: رزمایش سایبری بیمه سلامت به صورت آفندی و با تکیه بر ظرفیت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان

برگزاری رزمایش سایبری بیمه سلامت به شکل پایلوت در اصفهان