مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:302020-07-14سياسي

مشارکت بیش از یک میلیون و 129 هزار دانشجو در دوره های مجازی دروس معارف


رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها با تاکید بر اینکه از ابتدای غیر حضوری شدن آموزش های دانشگاه ها بیش از یک میلیون و 129 نفر در دوره های مجازی معارف اسلامی شرکت کردند، - گفت: خوشبختانه طی این مدت توانستیم حدود 10 درصد آموزش عالی را در حوزه فضای مجازی پاسخگو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی در نشست خبری که به منظور تشریح اقدامات مرکز آموزش مجازی نهاد رهبری که امروز برگزار شد، تاکید کرد: مرکز آموزش مجازی نهاد رهبری در دانشگاه ها گسترده ترین مرکز آموزش دانشگاهی مجازی است که با فاصله زیادی نسبت به مراکز دیگر و تعداد کاربران زیاد رتبه یک را در کشور دارد و از ابتدای اسفند ماه دوره آموزشی را برای چهار هفته ویژه دروس معارف طراحی کرد که با مشخص شدن ادامه بحران کرونا برنامه ریزی تا پایان ترم ادامه یافت.

برنامه آموزشی در این سامانه طراحی و ارائه شده و به غیر از تعداد اندکی از دانشگاه ها که توانایی ارائه دروس معارف را به صورت مجازی داشتند، اکثریت دانشگاه ها بستر گذراندن دروس معارف در ترم جاری را مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان قرار دادند.

وی در ادامه افزود: در ترم جدید 536 هزار و 892 نفر به کاربران این سامانه اضافه شدند و در مجموع در ترم جاری یک میلیون و 129 هزار و 482 نفر در دوره های مجازی دروس معارف ثبت نام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت بیش از یک میلیون و 129 هزار دانشجو در دوره های مجازی دروس معارف

مشارکت بیش از یک میلیون و 129 هزار دانشجو در دوره های مجازی دروس معارف