مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:202020-07-14سياسي

بررسی نحوه اجرای قانون نظام جامع تربیت فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش


سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه اجرای قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که تاکید کمیسیون اجرای درست این قانون با هدف آموزش فن و حرفه به دانش آموزان و دانشجویان است.

- سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بررسی نحوه اجرای قانون نظام جامع آموزش و تربیت فنی و حرفه ای و مهارتی در جلسه صبح امروز این کمیسیون خبر داد و گفت که تاکید کمیسیون اجرای درست این قانون با هدف آموزش فن و حرفه به دانش آموزان و دانشجویان است.

امیرحسین فلاحی در گفت وگو با ایسنا، در توضیح جلسه امروز صبح کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: این جلسه با حضور اعضای شورای عالی آموزش و تربیت فنی حرفه ای و مهارتی برگزار شد و در آن گزارشی از اقدامات انجام شده درباره قانون نظام جامع، آموزش و تربیت فنی و حرفه ای ارائه شد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ششم توسعه باید برنامه های آموزشی به میزان 44 درصد به سمت آموزش های فنی حرفه ای رود که هنوز این هدف محقق نشده است ظرفیت هنرستان ها پایین آمده و به خوبی حرفه و فن مشخصی به دانش آموزان آموزش داده نمی شود.

قرار شد برای پیگیری این موضوع هفته آینده جلسه دیگری در محل دانشگاه فنی حرفه ای با حضور کمیته ای از این کمیسیون ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی نحوه اجرای قانون نظام جامع تربیت فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش

بررسی نحوه اجرای قانون نظام جامع تربیت فنی و حرفه ای در کمیسیون آموزش