مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:102020-07-14پزشكي

فقر فرهنگی و اقتصادی مهم ترین دلیل غفلت مردم از رعایت بهداشت


روان شناس خانواده با بیان اینکه فقر فرهنگی و اقتصادی، دلیل اصلی غفلت مردم از رعایت بهداشت است، ادامه داد: زندگی روزمره مردم به حدی عادی و بدون توجه به پروتکل های بهداشتی است، - ایسنا/قم روان شناس خانواده با بیان اینکه فقر فرهنگی و اقتصادی، دلیل اصلی غفلت مردم از رعایت بهداشت است، ادامه داد: زندگی روزمره مردم به حدی عادی و بدون توجه به پروتکل های بهداشتی است، گویی هرگز چنین ویروسی به ایران نیامده است.

بلشتی در گفت و گو با ایسنا در خصوص نحوه زندگی در ایام شیوع ویروس کرونا عنوان کرد: مهم ترین نکته در مدیریت خانواده و زندگی افراد در این ایام پذیرش این بیماری است.

وی با اشاره به افزایش اختلافات خانوادگی در این دوران افزود: به دلیل اینکه افراد خانواده زمان بیشتری را در کنار هم سپری می کنند و نحوه ارتباط سالم را نمی دانند، اختلافات خانوادگی اوج می گیرد.

روان شناس خانواده در ادامه عنوان کرد: تا زمانی که خانواده ها نحوه سازش با این بیماری را نپذیرند ابدا امکان حل موضوع وجود ندارد.

وی در خصوص ارائه راهکار جهت تحکیم کیان خانواده عنوان کرد: افراد باید صبور باشند و تمرین تمرکز را مدام انجام دهند که ماحصل آن ایجاد آرامش در خانواده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقر فرهنگی و اقتصادی مهم ترین دلیل غفلت مردم از رعایت بهداشت

فقر فرهنگی و اقتصادی مهم ترین دلیل غفلت مردم از رعایت بهداشت