مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:052020-07-14سياسي

احتساب غیبت برای کارکنان فاقد ماسک/ ممنوعیت برگزاری جلسات عمومی تا اطلاع ثانوی


ضوابط و نحوه اجرای پروتکل های بهداشتی برای کارکنان دستگاه های اجرایی استان تهران ابلاغ شد و در این اطلاعیه آمده است که برای پرسنلی که فاقد ماسک باشند غیبت احتساب می شود.

- ، پاشا در خصوص ابلاغیه جدید استانداری تهران اظهار کرد: با توجه به نگرانی های موجود در خصوص گسترش و شیوع مجدد ویروس کرونا و ضرورت برنامه ریزی و هماهنگی در راستای مدیریت این بیماری و حفاظت و صیانت از نیروی انسانی و همچنین براساس تاکید استاندار تهران و تدابیر و سیاست های راهبردی اتخاذ شده در ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا جهت رعایت شایسته بهداشت محیط و پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت تا پایان گذران دوران بیماری باید ترتیبی اتخاذ شود که اجرای صحیح و دقیق پروتکل های بهداشت محیط کار ادارات و دستگاه های اجرایی توسط واحدهای ذیربط و اهتمام و تدابیر جدی تر در نظارت، کنترل و ارزیابی نحوه پروتکل های اعلام شده در محیط کار به طور کامل رعایت شود.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک در تمامی ادارات، بانک ها و مراکز ارائه ی خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی از 15 تیرماه سال جاری برای کلیه ارباب رجوع و کارکنان الزامی است.

همچنین مسئولان ادارات و مراکز ارائه خدمات عمومی و واحدهای عملیاتی مکلف هستند ضمن راهنمایی مراجعان و متقاضیان دریافت خدمات در خصوص رعایت کامل دستورالعمل ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتساب غیبت برای کارکنان فاقد ماسک/ ممنوعیت برگزاری جلسات عمومی تا اطلاع ثانوی

احتساب غیبت برای کارکنان فاقد ماسک/ ممنوعیت برگزاری جلسات عمومی تا اطلاع ثانوی