مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 08:002020-07-14اقتصادي

رسانه های بوشهرمطالبه گر سهم بانک ها در روند توسعه استان باشند


از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم گراوند پیش از ظهر امروز در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با تاکید بر رفع موانع موجود اداری و بانکی در مسیر رونق تولید در استان اظهار داشت: به منظور رونق فضای کسب و کار در استان، متقاضیان کار و اشتغال نباید در پیچ و خم های اداری و بانکی گرفتار شوند.

استاندار بوشهر بیان کرد: به منظور تقویت فضای کسب و کار در استان همه دستگاه های اداری و بانکی با تعامل و همدلی مسیر رونق تولید و اشتغال در استان را فراهم کنند.

وی با اشاره به احکام صادره از سوی رییس کل بانک مرکزی برای نخبگان بانکی استانها اضافه کرد: اعضا نخبگان بانکی استان بوشهر راهکارهای لازم برای تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی و رونق تولید در استان را شناسایی و عملیاتی کنند.

گراوند با درخواست از رسانه ها برای رونق فضای کسب و کار، و تقویت مطالبه گری در این بخش گفت: از رسانه های استان انتظار داریم پیگیر مشارکت و سهم تسهیلات اشتغالزایی بانک ها به ویژه بانک های خصوصی در مسیر توسعه استان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های بوشهرمطالبه گر سهم بانک ها در روند توسعه استان باشند

رسانه های بوشهرمطالبه گر سهم بانک ها در روند توسعه استان باشند