مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 07:102020-07-14فناوري

تاثیر همیشه آنلاین بودن در تیپ های شخصیتی مختلف


رشد فناوری موجب شده که 24 ساعته به دریایی از اطلاعات دسترسی داشته باشیم و هر لحظه ای که اراده کنیم، با دوستان و خانواده ارتباط برقرار کنیم.

همه گیر شدن کرونا و ندیدن دوستان و افراد فامیل نیز به این ماجرا حسابی دامن زده است.

- با همه گیر شدن ویروس کرونا و خانه نشین شدن اکثر ما، دیگر ساعت کاری هم مفهومش را از دست داده و هر ساعتی از روز می تواند یک پیغام شغلی استرسی به ما وارد کرده و ذهن ما را تا آخر روز مشغول کند؛ هرچند از طرف دیگر زمانی که سرکار هستیم، یک پیام از خانه هم می تواند تمرکزمان را به کل به هم بزند.

در واقع این راحتی ارتباط با دیگران، بهایی دارد؛ چرا که خاموش کردن تلفن های هوشمند همیشه روشن و در دسترس، بسیار دشوار شده است.

در حقیقت، ما سهوا تبدیل به بخشی از فرهنگ همیشه آنلاین بودن شده ایم که طبعا تاثیرات منفی ای نیز بر سلامتی و رفاه ما خواهد داشت.

اکنون که بسیاری از ما از خانه کار می کنیم و به طور انحصاری از طریق رسانه های اجتماعی با همکاران خود ارتباط برقرار می کنیم، مرزهای بین خانه و محل کار روز به روز محوتر می شود و به همان میزان نیز خاموش کردن گوشی برایمان سخت تر.

اما چگونه می توانیم ضمن به حداقل رساندن مضرات فرهنگ همیشه آنلاین بودن یا در دسترس بودن، از امکانات فناوری مدرن استفاده کنیم؟ در همین زمینه، اخیرا مقاله م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاثیر همیشه آنلاین بودن در تیپ های شخصیتی مختلف

تاثیر همیشه آنلاین بودن در تیپ های شخصیتی مختلف