مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:502020-07-14اقتصادي

خبر خوش رییس کمیته امداد برای مددجویان چهارمحال و بختیاری


رییس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه مددجویان بسیاری در این استان طرح اشتغال و تسهیلات موردنیازشان تصویب شده و مشکل ضامن دارند، گفت: صندوق ضمانتی ویژه چهارمحال و بختیاری راه اندازی و با بانک ها هماهنگ شده است تا مشکل ضمانت این افراد حل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، سید مرتضی بختیاری صبح امروز در جلسه مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری گفت: سالانه 100 هزار اشتغال باید در کشور ایجاد شود که 70 هزار از این تعداد سهم کمیته امداد است.

وضعیت مطلوب کمیته امداد در حوزه اشتغال زایی رییس کمیته امداد امام خمینی با بیان اینکه خوشبختانه از برنامه جلوتر هستیم، افزود: در سال گذشته سه هزار و 500 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 16 و یک هزار و 900 میلیارد تومان از محل اشتغال روستایی دولت در حوزه اشتغال زایی جذب شد.

وی اظهار داشت: امسال هم در مجموع 6 هزار میلیارد تومان برای این حوزه فراهم شده است.

بختیاری با اشاره به اینکه در سال گذشته 4هزار و 113 شغل توسط کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ایجاد شده است، افزود: 284 طرح کشاورزی، یک هزار و 258 طرح دامپروری، 98 شغل در حوزه صنایع دستی، 195 شغل در حوزه صنعت و معدن، 411 طرح زنبورداری، یک هزار و 71 شغل در حوزه فرش و 54 شغل در حوزه حمل و نقل در این استان ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش رییس کمیته امداد برای مددجویان چهارمحال و بختیاری

خبر خوش رییس کمیته امداد برای مددجویان چهارمحال و بختیاری