مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:102020-07-14پزشكي

هنوز هیچ گزارش رسمی، ناقل کرونا بودن حیوانات را تایید نکرده است


یک جراح دامپزشک با تاکید براینکه هنوز هیچ گزارش رسمی و معتبری از اینکه حیوانات ناقل ویروس کرونا به انسان ها باشند وجود ندارد، گفت: بخش زیادی از خبرهای که از آلودگی آبزیان یا موارد دیگر به کرونا منتشر می شود سیاسی و برای تحت تاثیر دادن بازارهای اقتصادی است.

- ایسنا/اصفهان یک جراح دامپزشک با تاکید براینکه هنوز هیچ گزارش رسمی و معتبری از اینکه حیوانات ناقل ویروس کرونا به انسان ها باشند وجود ندارد، گفت: بخش زیادی از خبرهای که از آلودگی آبزیان یا موارد دیگر به کرونا منتشر می شود سیاسی و برای تحت تاثیر دادن بازارهای اقتصادی است.

صادق معتمدی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: سازمان بهداشتی جهانی (WHO) و سازمان جهانی بهداشت دام (OIE) هیچ کدام انتقال ویروس کرونا از هیچ حیوانی به انسان را تایید نکرده اند، ولی احتمال داده اند حیوانات نیز درگیر کرونا شوند.

وی با تاکید براینکه هنوز هیچ گزارشی مبنی براینکه حیوانی اعم از جوندگان، پرندگان، آبزیان، حیوانات اهلی و خانگی، انسانی را درگیر بیماری کووید 19 کرده باشد در دنیا وجود ندارد، افزود: تا این لحظه هیچ گزارش معتبر و رسمی در این زمینه وجود ندارد، شاید در روزهای آتی خبرهای دیگری به دست ما برسد، اما فعلا تا این لحظه هیچ موردی نبوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنوز هیچ گزارش رسمی، ناقل کرونا بودن حیوانات را تایید نکرده است

هنوز هیچ گزارش رسمی، ناقل کرونا بودن حیوانات را تایید نکرده است