مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 06:052020-07-14سياسي

بستری روزانه 70 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان


آمار مبتلایان به کرونا در استان همدان نسبت به ماه گذشته سه برابر شده به طوری که تعداد مبتلاها به 70 نفر در روز و فوتی ها به 10 نفر رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدسعید شاهرخی صبح سه شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا که با حضور معاون کل وزارت بهداشت برگزار شد با تسلیت درگذشت نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی از تدبیر هوشمندانه و ارزشمند وزارت بهداشت در کنترل بیماری و اقدامات ستاد ملی مقابله با کرونا قدردانی کرد و گفت: در استان همدان پروسه مقابله و درمان بیماری کرونا در سطوح مختلف تعریف شد و چند سناریو نهایی شده که در سناریوی اول قرار داریم.

وی با بیان اینکه همدان دارای مردمی با فرهنگ غنی است و از روزهای اول شاهد همکاری خوب مردم بودیم، گفت: طی 5 ماه گذشته کادر بهداشت و درمان فداکارانه پای کار بودند و مردم نیز موارد بهداشتی را رعایت کردند.

مراودات ما با استان قم بالا بود اما آن را کنترل کردیم شاهرخی با بیان اینکه تا 23 خردادماه آمار مبتلایان کرونا در استان همدان در کمترین سطح ممکن در کشور بود و بستری ها از 10 نفر تجاوز نمی کرد و فوتی ها نیز در روز بیشتر از دو نفر نبود، گفت: این موفقیت در حالی صورت گرفت که مراودات ما با استان قم بالا بود اما آن را کنترل کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری روزانه 70 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان

بستری روزانه 70 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان همدان