مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 05:502020-07-14سياسي

رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد


فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز از برگزاری رزمایش یک روزه فرهنگی عفاف و حجاب و توزیع اقلام فرهنگی حجاب، کمک مومنانه در شرق این کلانشهر خبر داد.

- شیراز - فرمانده سپاه احمد ابن موسی(ع) شیراز از برگزاری رزمایش یک روزه فرهنگی عفاف و حجاب و توزیع اقلام فرهنگی حجاب، کمک مومنانه در شرق این کلانشهر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی سپاه احمد بن موسی (ع) مرتضی خسروانی با تاکید بر اینکه خانواده، جامعه و سازمان های مختلف باید با همکاری خود در زمینه فرهنگ سازی، رعایت عفاف و حجاب شراکت داشته باشند، افزود: خانواده بزرگ ایرانی بهترین و بزرگترین ظرفیت برای حفظ و نهادینه کردن این فرهنگ بزرگ یعنی فرهنگ عفاف و حجاب است.

خسروانی تاکید کرد: توجه به موضوع عفاف و حجاب به عنوان یک مسئله اساسی و ارزشی باید در جامعه اسلامی در رأس امور فرهنگی قرار گیرد و همگان در ترویج این فرهنگ فعال باشند.

فرمانده سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) شیراز یادآور شد: زنان پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها حضوری پررنگ داشته و اکنون نیز به پاس خون شهدایی که برای دفاع از نوامیس و کیان اسلامی ریخته شد در محافل و مجالس با حفظ حجاب ظاهر می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد

رزمایش فرهنگی عفاف و حجاب در شیراز برگزار شد