مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 04:502020-07-14اقتصادي

آغاز به کار اولین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر


اولین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان «قصه گوی صبا» با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای دانش اقتصادی این کودکان از روز گذشته آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر چهارمحال و بختیاری، اولین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر با عنوان قصه گوی صبا با هدف ترویج فرهنگ قصه گویی و ارتقای دانش اقتصادی کودکان روستایی و عشایر، 23 تیرماه آغاز به کار کرد.

همزمان با شیوع موج دوم کرونا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، با هدف پُرکردن اوقات فراغت کودکان روستایی و عشایر و نیز تقویت مهارت قصه گویی، گردآوری داستان های بومی، قصه های محلی و فولکلور، نخستین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر را در دستور کار قرار داده است؛ افزایش دانش اقتصادی و آشنایی با مفهوم پس انداز و تقویت روحیه آینده نگری در کودکان نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.

تمام کودکان 5 تا 12 ساله روستایی و عشایر در سراسر کشور می توانند برای شرکت در این جشنواره، یکی از قصه های بومی محل زندگی خود، یا قصه خیالی خود با محوریت شخصیت یک قلک جادویی را رو به دوربین تلفن همراه، تعریف کنند و ویدئوی ضبط شده را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز به کار اولین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر

آغاز به کار اولین جشنواره قصه گویی کودکان روستایی و عشایر