مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 03:152020-07-13فرهنگي

برگزاری جشنواره های دانشگاه پیام نور زنجان به صورت مجازی


مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان از لحاظ شیوع این بیماری، جشنواره های فرهنگی، اجتماعی و هنری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

- در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در زنجان محقق می شود؛ برگزاری جشنواره های دانشگاه پیام نور زنجان به صورت مجازی ایسنا/زنجان مدیر فرهنگی دانشگاه پیام نور استان زنجان گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان از لحاظ شیوع این بیماری، جشنواره های فرهنگی، اجتماعی و هنری این دانشگاه به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

اصغر حاج علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری 12 جشنواره فرهنگی، اجتماعی و هنری در دانشگاه پیام نور زنجان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت استان از لحاظ شیوع این بیماری و بنا بر تصمیم ستاد استانی پیشگیری و مبارزه با کرونا، اگر نتوانیم این جشنواره ها را به صورت حضوری برگزار کنیم در بستر وب و با میزبانی سایر استان ها طی سال جاری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت دانشجویان و ارتقای سطح شناخت از موضوعات مختلف، اولویت دانشگاه پیام نور استان است، افزود: جشنواره ویژه ضیافت ماه رمضان به همت دو استان اصفهان و زنجان به صورت مجازی برگزار می شود و جشنواره فرهنگی فیلم و عک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره های دانشگاه پیام نور زنجان به صورت مجازی

برگزاری جشنواره های دانشگاه پیام نور زنجان به صورت مجازی