مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:352020-07-12ورزشي

استعلام فدراسیون جودو از دادگاه عالی ورزش در مورد حذف نام ایران


به دنبال حذف نام ایران از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش (CAS) برای رسیدگی به پرونده تعلیق جودو، فدراسیون مربوطه اقدام به اخذ استعلام از این دادگاه کرده است.

- به دنبال حذف نام ایران از فهرست جلسات دادگاه عالی ورزش (CAS) برای رسیدگی به پرونده تعلیق جودو، فدراسیون مربوطه اقدام به اخذ استعلام از این دادگاه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمنتشر شد، با یادآوری اینکه فهرست حدود 60 جلسه دادگاه عالی ورزشی از ماه جولای تا نوامبر (آبان ماه) منتشر شده، تاکید شد که در این فهرست نامی از ایران نیست.

این در حالی است که پرونده تعلیق جودو ایران به CAS رفته و طبق آنچه مسئولان فدراسیون جودو و کمیته ملی المپیک ایران بارها به آن تاکید داشته اند، قرار است جلسه رسیدگی به این پرونده 26 شهریورماه برگزار شود اما عدم اشاره به نام ایران و پرونده های ورزش کشورمان در جلسات پیش روی دادگاه عالی ورزش، ابهاماتی را در مورد این جلسه سرنوشت ساز و برگزاری به موقع آن ایجاد کرده است.

در همین رابطه فدراسیون جودو اخذ استعلام از دادگاه عالی ورزش را در دستور کار قرار داده است.

این فدراسیون قصد دارد ایمیلی به دادگاه عالی ورزش ارسال کند و با استناد به مکاتبات قبلی انجام شده، ایمیل های دریافتی از این دادگاه و همچنین دعوت نامه دریافتی برای سفر به محل مقر CAS در سوییس، نسبت به عدم اشاره به ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استعلام فدراسیون جودو از دادگاه عالی ورزش در مورد حذف نام ایران

استعلام فدراسیون جودو از دادگاه عالی ورزش در مورد حذف نام ایران