مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:252020-07-12اقتصادي

مقابله با کرونا در گراش/ خدمات بانکی و ادارای به افراد فاقد ماسک ارائه نمی شود


فرماندار گراش با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا، بانک ها و ادارات شهرستان گراش حق ارائه هیچ خدمتی به افراد فاقد پوشش ماسک را ندارند.

- اصغر فرودی در گفتگو با خبرنگار سرویس شهرستان های خبرگزاری فارس در گراش با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان گفت: در راستای مقابله با ویروس کرونا بانک ها و ادارات شهرستان گراش حق ارائه هیچ خدمتی به افراد فاقد پوشش ماسک را ندارند.

وی با تاکید بر توجه به رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی افزود: ویروس کرونا در جامعه همچنان وجود دارد و تنها راه مصون ماندن از این ویروس رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است رییس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان گراش با اشاره به استفاده از ماسک و نقش مهم آن در قطع زنجیره انتقال این ویروس و پیشگیری از آن ابراز داشت: به جهت پیشگیری از روند روبه رشد شیوع کرونا، ارائه خدمات در مراکز دولتی، بانک ها، ادارات و نهادها سطح شهر منوط به استفاده از ماسک است.

فرودی با تقدیر از رفتار مسولانه اصناف، نقش اصناف را در مهار بحران کرونا موثر دانست و افزود: رفتار مسولانه و نقش آفرینی موثر و خالصانه اصناف و بازاریان در مهار بحران کرونا با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی شایسته تقدیر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابله با کرونا در گراش/ خدمات بانکی و ادارای به افراد فاقد ماسک ارائه نمی شود

مقابله با کرونا در گراش/ خدمات بانکی و ادارای به افراد فاقد ماسک ارائه نمی شود