مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 06:202020-07-12پزشكي

10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شدند


رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ امروز(یکشنبه 22 تیرماه) از ابتلای 10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی به کرونا خبر داد.

- رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ امروز(یکشنبه 22 تیرماه) از ابتلای 10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی به کرونا خبر داد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ گفت: جواب آزمایش بیماری کرونای 10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی در این شهرستان مثبت اعلام شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، سیاوش جبارزاده افزود: این مراسم عروسی در یکی از روستاهای بخش مرکزی شاهین دژ برگزار شده بود که موجب شد 10 نفر از شرکت کنندگان در آن که همگی نسبت خانوادگی نیز با یکدیگر دارند، به بیماری کرونا مبتلا شوند.

وی با بیان اینکه همگی این افراد هم اکنون در قرنطینه به سر می برند، ادامه داد: رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی سبب شد تا طی یک ماهه اخیر آمار بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان به طور قابل توجهی افزایش یابد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شاهین دژ، علت بیشترین میزان شیوع کرونا در این شهرستان را حضور در مراسم جشن و عروسی عنوان کرد و اظهار داشت: با وجود اینکه برگزاری هرگونه مراسم و تجمع مانند عروسی و ترحیم ممنوع شده اما برخی از مردم بدون توجه به این موارد این مراسم را همچنان برگزار می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شدند

10 نفر از شرکت کنندگان در یک مراسم عروسی به کرونا مبتلا شدند