مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:552020-07-12ورزشي

پارس جنوبی به دنبال باخت آبرومندانه در برابر سپاهان بود


در بازی شب گذشته تیم پارس جنوبی جم آمده بود که یک باخت آبرومندانه داشته باشد به همین دلیل 10 نفری در حال دفاع بودند و مشخص بود که تنها از روی یک حادثه می توانند به گل برسند.

- ایسنا/اصفهان یک کارشناس فوتبال گفت: در بازی شب گذشته تیم پارس جنوبی جم آمده بود که یک باخت آبرومندانه داشته باشد به همین دلیل 10 نفری در حال دفاع بودند و مشخص بود که تنها از روی یک حادثه می توانند به گل برسند.

حسین چرخابی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تساوی سپاهان در برابر پارس جنوبی جم، اظهار کرد: سپاهان در چند دقیقه اول بازی به گل رسید، اما گلی که در دقایق پایانی دریافت کرد یک گل عجیب و غریب بود و معتقدم اگر بازی 50 ساعت دیگر هم ادامه می یافت سپاهان چنین گلی دریافت نمی کرد و دریافت چنین گلی قابل پیش بینی نبود.

وی افزود: در بازی گذشته سپاهان، تیم سایپا برای تساوی به میدان آمده بود، اما در بازی شب گذشته تیم پارس جنوبی جم آمده بود که یک باخت آبرومندانه داشته باشد به همین دلیل 10 نفری در حال دفاع بودند و مشخص بود که تنها از روی یک حادثه می توانند به گل برسند.

این کارشناس فوتبال در خصوص گل خوردن سپاهان، تصریح کرد: دقیقه 85 بازی بود که سپاهان در حال حمله بود و وقتی توپ از دست رفت مدافع پارس جنوبی، پاس روبه عقب به دروازه بان داد و گلر به سمت چپ زمین سپاهان توپ را شوت کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارس جنوبی به دنبال باخت آبرومندانه در برابر سپاهان بود

پارس جنوبی به دنبال باخت آبرومندانه در برابر سپاهان بود