مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:402020-07-12ورزشي

بلاتکلیفی کشتی گیران فرنگی ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا بعید می دانم مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان آبان ماه در ترکیه برگزار شود.

- سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد وضعیت این تیم برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه گفت: با توجه به شیوع موج دوم کرونا بعید می دانم مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان آبان ماه در ترکیه برگزار شود.

ناصر نوربخش در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مسابقات جهانی کشتی فرنگی ناشنوایان قرار بود خردادماه در ترکیه برگزار شود به دلیل شیوع موج کرونا این مسابقات از سوی فدراسیون جهانی به تعویق افتاد و حالا قرار است آبان ماه برگزار شود.

البته با توجه به شیوع موج دوم کرونا بعید می دانم این مسابقات در تاریخ اعلام شده برگزار شود.

ما منتظر اطلاع رسانی از سوی فدراسیون جهانی هستیم تا ببینیم آیا این مسابقات برگزار می شود یا برای بار دوم به زمان دیگری موکول می شود.

وی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا هیچ اطلاعی از وضعیت کشتی گیران فرنگی ناشنوا ندارم و هر کدام از کشتی گیران به صورت متفرقه تمیرنات خود را پیگیری می کنند.

البته در شرایط فعلی که سالن ها تعطیل است و ستاد ملی کرونا اجازه فعالیت در رشته های پربرخورد همچون کشتی را نمی دهد شرایط خوبی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی کشتی گیران فرنگی ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه

بلاتکلیفی کشتی گیران فرنگی ناشنوا برای شرکت در مسابقات جهانی ترکیه