مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12سياسي

«کرونا« باعث بیداری جامعه شد/ نارضایتی مردم از عدم نظارت ها


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: ویروس کرونا اگرچه آسیب هایی به بار آورد اما در بخشی دیگر باعث شد تا بیدار شویم لذا اگر چنانچه ما سبک زندگی خود را درست کنیم کرونا رحمت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به واقعه کشتار مردم در مسجد گوهرشاد، اظهار داشت: جریان مسجد گوهرشاد یک اتفاق نیست بلکه یک برنامه استعماری است.

وی با بیان اینکه آنچه در خصوص کودکان، معلولین و خانواده ها در اولویت است، توان دادن به آن ها است نه کمک کردن، بیان داشت: اگر هر سازمانی به موقع و درست عمل کند و پیشگیری امور را در دستور کار قرار دهد بهتر از آن خواهد بود که امور فاسد شود و بعدا بخواهد آن را بازسازی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی مطرح کرد: امروز در سطح کشور مردم از نظارت می نالند نه از مقررات، گاهی از مشاورین خارج سازمان بهزیستی گزارشاتی می رسد که خود مشاور مشکل ایجاد می کند و مشورت وی باعث اختلاف بیشتر در خانواده می شود.

عبادی با تأکید بر اینکه در هر امری نظارت بسیار حائز اهمیت است خطاب به کارکنان بهزیستی، عنوان کرد: آنچه شما نسبت به معلول و کودکان، پدرانه و مادرانه کار می کنید از بهترین عبادات است و هیچ عبادتی به پای آن نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«کرونا« باعث بیداری جامعه شد/ نارضایتی مردم از عدم نظارت ها

«کرونا« باعث بیداری جامعه شد/ نارضایتی مردم از عدم نظارت ها