مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12ورزشي

اردوی نفت مسجدسلیمان در تهران / خبری از چک نیست!


در حالی که قرار بود، چکی در قالب پرداخت 20 درصد از مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان به آن ها داه شود، فعلا خبری از این چک نیست.

- ایسنا/خوزستان در حالی که قرار بود، چکی در قالب پرداخت 20 درصد از مابقی مبلغ قرارداد بازیکنان نفت مسجدسلیمان به آن ها داه شود، فعلا خبری از این چک نیست.

پس از اعتصاب 2 روزه بازیکنان نفت مسجدسلیمان در هفته گذشته، در جلسه ای که شامگاه چهارشنبه با حضور مدیرعامل باشگاه با نماینده بازیکنان برگزار شد، مقرر شد که بازیکنان روزهای پنج شنبه و جمعه را به تمرین بپردازند تا باشگاه نیز روز شنبه 21 تیرماه، 20 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان را در قالب چک پرداخت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه نیز نماینده بازیکنان عنوان کرد که در صورت خلف وعده از سوی باشگاه، آن ها مجددا تمرین نخواهند کرد زیرا از شرایط فعلی رضایت ندارند اما باشگاه نفت مسجدسلیمان که از ابتدای فصل با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، هنوز نتوانسته به وعده خود عمل کند.

عطا بهادری، رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان نیز به ایسنا، گفت: قرار بود برای پرداخت این چک، مذاکراتی بین مدیرعامل باشگاه و اعضای هیات مدیره صورت بگیرد تا به توافق برسیم ولی هنوز تصمیمی گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی نفت مسجدسلیمان در تهران / خبری از چک نیست!

اردوی نفت مسجدسلیمان در تهران / خبری از چک نیست!