مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12پزشكي

آخرین آمار ابتلا به کرونا در کرمانشاه/ تعداد قربانیان باز دو رقمی شد


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: طی 24 ساعت گذشته 10 نفر از هم استانی ها به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده و 28 مورد نیز بستری جدید داشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مهدی محمدی امروز در جمع اصحاب رسانه، ویروس کرونا را همانند یک قاتل جنایتکار زنجیره ای توصیف کرد که با یک چاقو تیز و خونی در خیابان های کرمانشاه به دنبال قربانی می گردد تا خون شهروندان را بریزد.

وی اشاره ای به آمار مبتلایان طی 24 ساعت گذشته داشت و گفت: طی این مدت 10 نفر از هم استانی ها به علت ابتلا به کووید 19 جان خود را از دست داده و 28 مورد نیز بستری جدید داشتیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، شمار بیماری بستری شده به کرونا ویروس مثبت را از ابتدای شیوع این ویروس در استان تا به امروز را 2 هزار و 529 مورد اعلام کرد و افزود: تعداد کل نمونه های گرفته شده نیز 45 هزار 424 مورد بوده است.

وی با تشکر از همکاری مردم در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: این روزها خیابان های معروف به رفت و آمد شهروندان، قدری خلوت تر شده و بیشتر مردم از ماسک استفاده می کنند که تاثیر این رفتارها را طی هفته های آینده خواهیم دید.

معرف به رفت و آمد هستند بیشتر شده استفاده از ماسک بهتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین آمار ابتلا به کرونا در کرمانشاه/ تعداد قربانیان باز دو رقمی شد

آخرین آمار ابتلا به کرونا در کرمانشاه/ تعداد قربانیان باز دو رقمی شد