مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:352020-07-12سياسي

نمی توان اقتصاد و معیشت مردم مازندران را تعطیل کرد


استاندار مازندران با تاکید بر اینکه، اقتصاد و معیشت همراه با سلامت مردم در مقابله با کرونا باید حفظ شود، گفت: در صورتی که ضرورت ایجاب کند صیانت از جان مردم در اولویت است و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

- ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تاکید بر اینکه، اقتصاد و معیشت همراه با سلامت مردم در مقابله با کرونا باید حفظ شود، گفت: در صورتی که ضرورت ایجاب کند صیانت از جان مردم در اولویت است و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

‎ احمد حسین زادگان در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به این که بیشترین تمرکز بحث های ستاد ملی مقابله با کرونا در روز جاری، نظارت بر دستور العمل ها و پروتکل هایی بود که در جلسات مختلف به استان ها و دستگاه های مختلف و از طریق رسانه ها به آگاهی مردم رسید، اظهار داشت: رعایت فاصله گذاری اجتماعی و بحث در خصوص نحوه رعایت ابلاغیه ها در مورد عدم برگزاری جلسات و تجمعات در فضاهای مسقف در زمان طولانی مهم ترین محور جلسه امروز بود.

وی افزود: تاکید شد که مراسم عروسی، سوگواری و غیره به ویژه در شهرهای قرمز برگزار نشود چرا که تجربه نشان داده است که بیشترین شیوع و زمینه انتقال بیماری در برپایی این گونه تجمعات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمی توان اقتصاد و معیشت مردم مازندران را تعطیل کرد

نمی توان اقتصاد و معیشت مردم مازندران را تعطیل کرد