مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-12پزشكي

شما چقدر در مرگ بعدی مقصر هستید؟


به او پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی می گفتند، او تاکنون 2500 جراحی پیوند انجام داده بود و قرار بود حالا حالاها بیماران کلیوی دم مرگ را به زندگی بازگرداند، - ایسنا/مرکزی به او پدر پیوند کلیه بیمارستان شریعتی می گفتند، او تاکنون 2500 جراحی پیوند انجام داده بود و قرار بود حالا حالاها بیماران کلیوی دم مرگ را به زندگی بازگرداند، اما افسوس .

، آن یکی استاد پیشکسوت جراحی بود و دانشجویان بسیاری باید زیر دستش چاقو به دست می شدند، برای نجات جان انسان ها، اما صدافسوس .

این روزها این افسوس ها بسیارند و درست است که داغ اتهام مرگ آنها بر پیشانی کرونا خورده، ولی شما خودتان با یک حساب سرانگشتی بگویید چقدر در مرگ آنها مقصرید؟ از وقتی کرونا آمد، خیلی ها مردند، آنقدر زیاد که دنیا شگفت زده شد، سرمایه های بسیاری از دست رفت، چرخ های بسیاری از حرکت ایستاد، انسان در قفس رفتارهای نابخردانه اش با طبیعت افتاد و هزینه های فراوانی به یکباره بر دوش دولتها و ملت ها سنگینی کرد، سرمایه هایی از دست رفت که برخی شان را می توان با عدد و رقم شمرد و لیست شان را اعلام کرد و هزینه هایی که به سادگی نمی توان در قالب عدد و رقم شمرد.

یک حساب سرانگشتی می تواند اثبات کند که هزینه مادی و معنوی آموزش و تربیت و دستیابی به یک متخصص که انجام 2500 پیوند کلیه را در کارنامه اش دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شما چقدر در مرگ بعدی مقصر هستید؟

شما چقدر در مرگ بعدی مقصر هستید؟