مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:302020-07-12سياسي

دستیار ویژه و رییس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب شدند


رییس حوزه هنری در احکام جداگانه ای سید امین باطنی و حسام سالکی را به عنوان دستیار ویژه و رییس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رییس حوزه هنری در احکام جداگانه ای سیدامین باطنی و حسام سالکی را به عنوان دستیار ویژه و رییس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب دستیار ویژه رییس حوزه هنری آمده است: برادر فرهیخته، جناب آقای سیدامین باطنی هنر در معنای راستین آن، جوشش شعور باطنی انسان و تجلی پیوند ذاتی او با حقیقت عالم وجود است و حوزه هنری از پیوند ولایی مردان و زنانی شکل گرفت که جان هایشان را منزل روح خدا خواسته، جهاد را شیوه زیستنِ خود اختیار کرده و هنرِ متعهد به حقیقت را آفریده اند.

در فصل نو از تعالی این شجره، باری بر دوش بنده است که جز با همراهی همراهان صدیق، مجاهد و مؤمن به این آرمان، به سرمنزل مقصود نخواهد رسید.

نقش مؤثر در این حوزه از آن کسی است که این معنا را به عمق جان دریافته و بر محوریت انسان هنرمند در بالندگی این نهاد اجتماعی معظم، واقف باشد.

بر همین اساس از جنابعالی که دارای روحیه انقلابی، شایستگی های علمی و عملی و آشنا با ظرایف و لطایف جهان هنر و ادبیات هستید، می خواهم تا به عنوان دستیار ویژه ، بنده را در انجام این وظایف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیار ویژه و رییس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب شدند

دستیار ویژه و رییس حوزه ریاست حوزه هنری منصوب شدند