مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-12سياسي

موسوی خویینی ها چرا درباره گرانی دلار سکوت کرده است؟


نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی گفت: کسانی که به مقام معظم رهبری نامه نوشتند، آیا دلار بالای 20 هزار تومان را نمی بینند یا آنکه سکوت ننگین اختیار کرده اند؟ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در نطق میان دستور جلسه علنی امروز، اظهار داشت: هدف از برجام، رفع تحریم های ظالمانه بود اما چند سال مذاکره با غربی ها، نتیجه ای جز تحریم های شدیدتر، فشار اقتصادی بر مردم و دلار 20 هزار تومانی و سکه 10 میلیون تومانی نداشت.

وی بیان کرد: آقای روحانی! آیا این همان برجامی است که گفتید مسئولیت آن با من است؟ در شرایطی که ارزش یارانه مردم تنها 2 دلار شده است، همچنان به دنبال مذاکره هستید.

آیا شرم نمی کنید که با قاتل شهید سلیمانی مذاکره کنید؟ نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس تصریح کرد: آقای رییس جمهور! اعتراف دیرهنگام شما در کوتاهی از ساخت مسکن، قیمت آن را نجومی و دست نیافتنی کرده است.

آیا از قیمت گوشت، مرغ، تخم مرغ و لبنیات خبر دارید و می دانید که از سفره مردم حذف شده است؟ آیا این همان رونق اقتصادی است که به مردم وعده داده بودید؟ حسینی کیا همچنین خطاب به رییس جمهور گفت: آقای روحانی! آیا از وضعیت اسفبار زندگی کارگران و بازنشستگان باخبر هستید که برای ادامه زندگی مجبور هستند دوشیفت کار کنند؟ بهتر است به جای چشم ام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسوی خویینی ها چرا درباره گرانی دلار سکوت کرده است؟

موسوی خویینی ها چرا درباره گرانی دلار سکوت کرده است؟