مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-12سياسي

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در اردبیل


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، حفظ 5 جزء، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از  اردبیل، حجت السلام مهدی ستوده صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله شهرستانی چهل و سومین دوره مسابقات قرآن اوقاف در رشته های قرائت تحقیق و ترتیل، دعاخوانی، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با شرکت کنندگانی از شهرستان های اردبیل، نیر، نمین و سرعین برگزار گردید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل ادامه داد: شرکت کنندگان در این مسابقات، در 2 نوبت صبح و عصر در سقاخانه حضرت ابوالفضل(ع) و مؤسسه نیکوکاری حضرت زهرا(س) اردبیل با یکدیگر به رقابت پرداختند.

ستوده بیان کرد: رشته های این مسابقات شامل حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان (ویژه برادران) بوده و رشته های دعاخوانی و تفسیر به مرحله استانی این مسابقات موکول شده است.

وی تصریح کرد: رشته تفسیر مرحله استانی این مسابقات از سوره مریم(س) و براساس تفسیر نمونه آیت الله العظمی مکارم شیرازی و کتاب صفوه التفاسیر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در اردبیل

برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن در اردبیل