مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:252020-07-12اقتصادي

نماینده دشتستان: دولت جلوی فاجعه کرونایی پیش رو در بوشهر را بگیرد


نماینده مردم دشتستان در مجلس به وضعیت حاد بیماری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و خطاب به دولت گفت: برای مقابله با بحران این استان با همه امکانات وارد عمل شوید و ضمن تمرکززدایی و دادن اختیارات به مرکز استان جلوی فاجعه پیش رو را بگیرید.

- نماینده مردم دشتستان در مجلس به وضعیت حاد بیماری کرونا در استان بوشهر اشاره کرد و خطاب به دولت گفت: برای مقابله با بحران این استان با همه امکانات وارد عمل شوید و ضمن تمرکززدایی و دادن اختیارات به مرکز استان جلوی فاجعه پیش رو را بگیرید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابراهیم رضایی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود اظهار کرد: جمهوری اسلامی در مراحل نهایی مواجهه با اردوگاه ظلم به سرکردگی آمریکا است.

امید می رود که با تداوم رشادت های فرزندان انقلاب اسلامی و همرزمان سردار دل ها در جبهه مقاومت در آینده نزدیک شاهد تحقق وعده صادق رهبر انقلاب مبنی بر شکست غرب و نابودی صهیونیسم باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس علت مشکلات اقتصادی را عدم حاکمیت فرهنگ بسیجی عنوان کرد و عملکرد دولت را در افزایش قیمت دلار و سکه بی تاثیر ندانست و ابراز عقیده کرد: این گرانی های لحظه ای کشور، معلول نادیده گرفتن شروط 9 گانه رهبری در برجام، اعتماد به دشمنان و غفلت از ظرفیت های عظیم داخلی و جوانان و نخب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده دشتستان: دولت جلوی فاجعه کرونایی پیش رو در بوشهر را بگیرد

نماینده دشتستان: دولت جلوی فاجعه کرونایی پیش رو در بوشهر را بگیرد