مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:202020-07-12ورزشي

آغاز تمرینات تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران


شهلا بهروزی راد تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران پس از چهارماه وقفه تمرینات تخصصی خود را بصورت انفرادی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران از سر گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه شهلا بهروزی راد تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران پس از چهارماه وقفه تمرینات تخصصی خود را بصورت انفرادی در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران از سر گرفت.

این بانوی ورزشکار کرمانشاهی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به وقفه چهار ماهه در انجام تمریناتش، اظهار کرد: تا پیش از شیوع بیماری کرونا تمریناتم را بصورت منظم و خوب پیش می بردم و رکوردهای مناسبی هم ثبت می کردم.

وی تصریح کرد: با شیوع کرونا و تعطیلی اردوها به کرمانشاه بازگشتم و طی چهار ماه گذشته تنها تمرینات بدنسازی را برای حفظ سطح آمادگی ام انجام می دادم.

بهروزی راد از شروع مجدد تمریناتش در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران خبر داد و گفت: توقف چندماهه تمریناتم باعث شده تا حدودی از سطح آمادگی بالایی که قبل از شیوع کرونا داشتم دور شوم، اما تلاش می کنم حداکثر ظرف دو هفته آینده دوباره به آمادگی خوبی برسم.

وی تصریح کرد: تمریناتم در دریاچه آزادی بصورت انفرادی است و از آنجایی که یکی از شانس های کسب مدال هستم، کمیته ملی پارالمپیک این اردو را تنها برای من تشکیل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز تمرینات تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران

آغاز تمرینات تنها بانوی پارالمپیکی قایقرانی ایران