مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-12اقتصادي

احیای بیش از 5620 شغل از ابتدای امسال


معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از احیا و راه اندازی مجدد 314 واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران از احیا و راه اندازی مجدد 314 واحد صنعتی از ابتدای امسال تاکنون خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شاتا، محسن صالحی نیا در جلسه قرارگاه جهش تولید که با حضور سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: با راه اندازی مجدد این واحدها برای 5 هزار و 623 نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی افزود: بیشترین واحدهای راه اندازی مجدد مربوط به گروه صنعتی فلزی با 27 درصد، صنایع شیمیایی 26 درصد و صنایع غذایی و آشامیدنی 18 درصد است.

به گفته صالحی نیا در یک هفته گذشته و منتهی به 21 تیرماه امسال، تعداد 78 واحد جدید مجدداً راه اندازی شده و وارد چرخه تولید شده اند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه استان های خراسان شمالی، کردستان و مازندران از ابتدای سال تاکنون راه اندازی مجدد واحد نداشته اند، گفت: استان تهران با 44 واحد، اصفهان 40 واحد صنعتی و آذربایجان غربی با احیای 28 واحد صنعتی بیشترین تعداد راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی را از ابتدای امسال به خود اختصاص داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای بیش از 5620 شغل از ابتدای امسال

احیای بیش از 5620 شغل از ابتدای امسال