مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:152020-07-12پزشكي

کمبود دارو و کم کاری پرستاران در همدان شایعه است


سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان با تأکید بر اینکه کمبود دارو و کم کاری پرستاران برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در استان شایعه است، - ایسنا/همدان سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان با تأکید بر اینکه کمبود دارو و کم کاری پرستاران برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی در استان شایعه است، گفت: به لطف خدا کادر پزشکی و درمانی ایثارگرانه در حال خدمات رسانی هستند و هیچ گونه کمبودی در دارو وجود ندارد.

محمودرضا عراقی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون کمبود دارو و تخت در بیمارستان های استان وجود نداشته است، اظهار کرد: خوشبختانه در بیمارستان های استان همدان تخت و دارو به میزان کافی وجود دارد و مشکلی در این زمینه نیست اما اگر مراجعه کننده و بیمار زیاد شود طبیعتاً ممکن است کمبود احساس شود.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم شرایط را کنترل کنیم وضعیت نرمالی خواهیم داشت، درباره اعمال مجدد برخی از محدودیت ها تصریح کرد: محدودیت هایی که روز گذشته در ستاد مقابله با کرونای استان اعلام شد تا یک هفته لازم الاجراست.

سخنگوی ستاد مقابله با کروناویروس استان همدان یادآور شد: براساس مصوبه روز گذشته ستاد تمامی دانشگاه ها، مدارس، آموزشگاه های فنی و حرفه ای، کتابخانه ها، قلیان سراها، کافه ها، تالارها، قهوه خانه ها،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود دارو و کم کاری پرستاران در همدان شایعه است

کمبود دارو و کم کاری پرستاران در همدان شایعه است