مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:052020-07-12اقتصادي

پسآب شهری تهران و سمنان معضل کم آبی صنایع استان را مرتفع می کند؟


استاندار سمنان معتقد است که با بهره گیری از پسآب فاضلاب تهران و سمنان و استفاده از آن در بخش صنعت می توان تا حدی مشکل کم آبی در بخشی از واحدهای صنعتی این استان را مرتفع کرد.

- ایسنا/سمنان استاندار سمنان معتقد است که با بهره گیری از پسآب فاضلاب تهران و سمنان و استفاده از آن در بخش صنعت می توان تا حدی مشکل کم آبی در بخشی از واحدهای صنعتی این استان را مرتفع کرد.

علیرضا آشناگر در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه در استان بالغ بر 320 لیتر کسری آب در بخش صنعت وجود دارد، اظهار کرد: راهکارهای مناسبی در این خصوص اندیشیده شده که استفاده از پسآب شهر سمنان، یکی از راه حل های مناسب به منظور رفع مشکلات و دغدغه ها در این حوزه است.

این مقام ارشد اجرایی ادامه داد: ارائه راهکار به منظور تامین کسری آب در بخش صنعت استان به عنوان یکی از دغدغه های جدی در این حوزه، در دستور کار است.

وی افزود: شهرداری سمنان با سرمایه گذار در این حوزه تفاهم خوبی داشته که چیزی در حدود 300 لیتر در ثانیه خروجی این طرح است که می توان از این مهم برای تامین کسری آب بخش در صنعت استفاده کرد.

آشناگر ادامه داد: 100 لیتر بر ثانیه از این خروجی به منظور نگهداری فضای سبز شهرداری سمنان مورد استفاده قرار گرفته و خرید 200 لیتر بر ثانیه باقیمانده از خروجی این طرح، علاوه بر ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پسآب شهری تهران و سمنان معضل کم آبی صنایع استان را مرتفع می کند؟

پسآب شهری تهران و سمنان معضل کم آبی صنایع استان را مرتفع می کند؟