مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 05:002020-07-12اقتصادي

ملحمدره را می توان دهکده شیلاتی همدان معرفی کرد


دهیار روستای ملحمدره اسدآباد یکی از مهمترین مشکلات این روستا را اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های موجود روستای ملحمدره علاوه بر بحث گردشگری روستا، - ایسنا/همدان دهیار روستای ملحمدره اسدآباد یکی از مهمترین مشکلات این روستا را اشتغال جوانان عنوان کرد و گفت: با توجه به پتانسیل های موجود روستای ملحمدره علاوه بر بحث گردشگری روستا، این روستا را می توان به عنوان دهکده شیلاتی استان همدان معرفی کرد.

سجاد مشرفی در گفت وگو با ایسنا، اعلام کرد: در حال حاضر سالیانه 30 تــن ماهی قزل آلا از چشــمه هــا و رودخانه های این روستا تولید می شــود که در صورت حمایت مسئولان این میزان تولید را می تــوان به 80 تن افزایش داد و موجبات اشتغال تعداد زیادی از جوانان را فراهم کرد.

وی با اشاره به فعالیت پنج خانه بوم گردی و یک مجتمع تفریحی در این روستای هدف گردشگری گفت: خوشبختانه ماسوله غرب کشور با ایجاد خانه بوم گردی در استان همدان پیشرو است.

مشرفی اظهار کرد: بیشترین خانه های بوم گردی در سطح روستاهای هدف گردشگری در روستای ملحمدره وجود دارد که این نشان از ظرفیت خوب روستا و مشارکت خوب مردم در این زمینه دارد.

وی با بیان اینکه این روســتای گردشگری برای رســیدن به جایگاه واقعی جذب گردشــگر به نگاه ویژه مسئولان نیازمند است، ادامه داد: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملحمدره را می توان دهکده شیلاتی همدان معرفی کرد

ملحمدره را می توان دهکده شیلاتی همدان معرفی کرد