مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12اقتصادي

23 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی از طریق ویدئو کنفرانس واگذار می شود


مدیرکل بهزیستی استان مرکزی از واگذاری 23 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور خبر داد.

- زهرا امینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک از واگذاری 23 واحد مسکونی مددجویی از طریق ویدئو کنفرانس و با حضور قبادی دانا معاون وزیر و رییس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: در این آیین که 2100 واحد مسکونی از طریق ویدئو کنفرانس در سطح کشور افتتاح می شود، 23 واحد در استان مرکزی به افراد دارای معلولیت و مددجویان به مناسبت هفته بهزیستی تحویل داده می شود.

وی افزود: این واحدها به صورت خودمالکی بوده که 5 واحد مسکونی آن در قالب تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل 2 عضو معلول است که از کمک بلاعوض 30 میلیون تومانی بهره مند شده اند که 15 میلیون تومان آن بنیاد مستضعفان، 10 میلیون بهزیستی و 5 میلیون تومان هم انجمن خیرین پرداخت کرده و ما بقی سهم آورده خود مددجو بوده است.

   23 واحد در استان مرکزی به افراد دارای معلولیت و مددجویان به مناسبت هفته بهزیستی تحویل داده می شود  مدیرکل بهزیستی استان مرکزی در ادامه خاطرنشان کرد: 18 واحد مسکونی نیز مربوط به سایر خانواده های تحت پوشش که بیشتر به صورت احداثی در روستا و واحدهای آسیب دیده از سیل که در فروردین ماه 98 تخریب شده بودند است که متوسط سقف 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی از طریق ویدئو کنفرانس واگذار می شود

23 واحد مسکونی مددجویی در استان مرکزی از طریق ویدئو کنفرانس واگذار می شود