مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:552020-07-12سياسي

راه آهن ایران از طریق جلفا به ترکیه متصل شود


نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس با اشاره به اهمیت صادرات و نقش ناوگان ریلی در توسعه آن گفت: در این راستا ضرورت دارد راه آهن ایران از طریق جلفا به ترکیه متصل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی دفتر این نماینده مجلس، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدرضا میرتاج الدینی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با طرح این پیشنهاد اظهار کرد: می توان از طریق جلفا به ترکیه وصل شد تا هم راه ریلی آذربایجان شرقی از بن بست خارج شود و همه با این ظرفیت، انرژی جدیدی به حوزه صادرات کشور به عنوان یکی از بسترهای اصلی جهش تولید دمیده شود.

وی یادآوری کرد: با همکاری مسؤولان می توان پی گیر طرح هایی که ظرفیت جهش تولید را دارد، در مجلس شورای اسلامی شد.

وی گفت: در شرایط سخت باید روی پای خود بایستیم و بتوانیم موانع را برطرف و راه چاره برای توسعه صادرات و بهبود اقتصاد پیدا کنیم؛ در دفاع مقدس مواقعی بود که عملیات کلاسیک امکان پذیر نبود اما با این وجود با اراده رزمندگان شرایطی به وجود آمد تا دشمن عقب بنشیند و امروز باید از آن تجربه برای تحقق توسعه آذربایجان شرقی و کل کشور بهره برد.

حجت الاسلام میرتاج الدینی با بیان اینکه نسخه راهبردی تولید، توسط مقام معظم رهبری تدبیر شده است، افزود: اتکا به ظرفیت های داخلی و حمایت همه جانبه از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن ایران از طریق جلفا به ترکیه متصل شود

راه آهن ایران از طریق جلفا به ترکیه متصل شود