مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12پزشكي

پشت پرده رمدسیویر / پاییز و زمستان سخت نیمکره شمالی زمین


معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه برای دیدن اثرات استفاده اجباری از ماسک باید صبور بود، گفت: برای نیم کره شمالی زمین که ایران هم جزو آن است، - پشت پرده "رمدسیویر" / پاییز و زمستان سخت نیمکره شمالی زمین معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه برای دیدن اثرات استفاده اجباری از ماسک باید صبور بود، گفت: برای نیم کره شمالی زمین که ایران هم جزو آن است، پیش بینی آن است که پاییز و زمستان بسیار سخت تری از این تابستان خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر ایرج حریرچی در حالی که خود با یک ماسک پارچه ای در برنامه زنده تلوزیونی حضور یافته بود، گفت: امروز عامدانه با ماسک پارچه ای و دست دوز در برنامه حاضر شدم که بگویم زدن این ماسک ها هیچ ایراد و خجالتی ندارد.

ماسک سه لایه و N95 مخصوص کادر درمان است و شرمنده ایم که نمی توانیم آن را ارزان برای همگان فراهم کنیم، اما این ماسک های پارچه ای که سه لایه هستند و خود مردم می توانند آن را تهیه کنند، بسیار موثر خواهد بود.

مردم با زدن هر نوع ماسکی می توانند طی یک حرکت اجتماعی به پویش من ماسک می زنم بپیوندند.

وی درباره آمار استفاده از ماسک در کشور پس از راه اندازی پویش من ماسک می زنم، تصریح کرد: متاسفانه حدود 2 تا 3 هفته قبل آمار استفاده از ماسک در تهران به حدود 10 درصد نزول کرده بود که این آمار در شهرستان ها نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده رمدسیویر / پاییز و زمستان سخت نیمکره شمالی زمین

پشت پرده رمدسیویر / پاییز و زمستان سخت نیمکره شمالی زمین