مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12پزشكي

ویروس کرونا همه جا است؛ مراقب نفس کشیدنتان باشید


مسئول تولید محتوای علمی ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در اصفهان نکاتی در مورد راه های انتقال کروناویروس جدید(SARS-CoV-2) و یافته های جدید دانشمندان در مورد این ویروس اعلام کرد و گفت: - ایسنا/اصفهان مسئول تولید محتوای علمی ستاد دانشجویی مقابله با کرونا در اصفهان نکاتی در مورد راه های انتقال کروناویروس جدید(SARS-CoV-2) و یافته های جدید دانشمندان در مورد این ویروس اعلام کرد و گفت: تنفس در هوای آلوده به ویروس کووید 19، منجر به ابتلا به کرونا می شود.

از زمانی که کرونا ویروس جدید به جوامع نفوذ کرد تا امروز چند ماهی می گذرد؛ در این فاصله زمانی تحقیقات متعدد در مورد منشا این ویروس، راه های انتقال و روش های درمانی مبتلایان همچنان ادامه دارد و هر روز دانشمندان یافته های جدیدی از این ویروس ناشناختانه معرفی می کنند.

راه انتقال ویروس یکی از عمده ترین مباحث دانشمندان است که حالا با بیانیه رسمی سازمان بهداشت جهانی مبنی بر تایید معلق ماندن ویروس کرونا در هوا، معادلات قبلی به هم ریخته است.

سازمان جهانی بهداشت رسماً پنجشنبه اعلام کرد ویروس کرونای جدید می تواند در اماکن سرپوشیده در هوا معلق شده و از فردی به فردی دیگر منتقل شود.

این سازمان پیش از این احتمال انتقال ویروس کرونا از طریق هوا را نادر و کم اهمیت دانسته بود، اما شواهد عملی نشان دادند که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ویروس کرونا همه جا است؛ مراقب نفس کشیدنتان باشید

ویروس کرونا همه جا است؛ مراقب نفس کشیدنتان باشید