مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:352020-07-12اقتصادي

فاصله کم سفید و قرمز کرونا در استان سمنان/مردم ماسک را جدی بگیرند


اجباری شدن استفاده از ماسک در مجامع عمومی و ادارات و بانک ها و … در حالی شروع شد که همچنان بخش قابل توجهی از مردم و حتی کسبه استان سمنان به این موضوع چندان اهمیتی نمی دهند.

- خبرگزاری مهر ، گروه استان ها – محمدحسین عابدی: صبح نخستین ساعات اجباری شدن استفاده از ماسک در مکان های عمومی با چسباندن انواع و اقسام کاغذ نوشته ها به درودیوار ادارات و مغازه ها مجامع عمومی شهرهای استان سمنان آغاز شد … برخی نوشتند با ماسک وارد شوید یا برخی یک گام فراتر گذاشتند و نوشتند بدون ماسک وارد نشوید! برخی هم که به رعایت عمومی استفاده از ماسک گویا ایمان کامل نداشتند نوشتند ورود بدون ماسک ممنوع! ساعت تقریباً 9 صبح است بانک ها فعلاً شلوغ ترین مکان های شهرهای استان هستند مغازه ها تک وتوک بازکرده اند موبایل فروشی ها کرکره هایشان را زودتر از بقیه بالا می دهند این روزها که قانون عدم واردات گوشی بالای 300 دلار تصویب شده خیلی ها دنبال خرید گوشی هستند تا چند روز دیگر که این مصوبه لغو شد آن را بفروشند.

مغازه داری کاغذ بدون ماسک وارد نشوید را پشت شیشه ویترین مغازه اش می چسباند با خطی ریزتر زیرش نوشته حتی شما دوست گرامی! یک تیر و دو نشان هم شوخ طبعی هم عدم داشتن تعارف حتی با دوستان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاصله کم سفید و قرمز کرونا در استان سمنان/مردم ماسک را جدی بگیرند

فاصله کم سفید و قرمز کرونا در استان سمنان/مردم ماسک را جدی بگیرند