مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:202020-07-12پزشكي

افزایش دو برابری بیماران کرونایی در گیلان/7 شهرستان در وضعیت قرمز


رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرمز خواندن وضعیت نیمی از شهرستان های استان گفت: تعداد مبتلایان و بستریان ناشی از کرونا در استان نسبت به ماه گذشته دو برابر شده است.

- ایسنا/گیلان رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرمز خواندن وضعیت نیمی از شهرستان های استان گفت: تعداد مبتلایان و بستریان ناشی از کرونا در استان نسبت به ماه گذشته دو برابر شده است.

ارسلان سالاری امروز در جمع خبرنگاران با ابراز نگرانی شدید از افزایش مبتلایان به کرونا ویروس در استان، اظهار کرد: تعداد مبتلایان ویروس کرونا در استان در ماه گذشته به 150 تن کاهش یافته بود اما اکنون به حدود 300 تن بستری در بیمارستان های استان رسیده است.

وی با اعلام اینکه هفت شهرستان از 16 شهرستان گیلان در وضعیت قرمز بیماری کویید 19 قرار دارند، افزود: اگر مردم هشدارها را جدی نگیرند و روند عدم رعایت نکات بهداشتی به همین روال پیش برود ممکن است، تعداد مبتلایان، افراد بستری و همچنین تعداد فوتی های این بیماری افزایش پیدا کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه نیازمند یاری همه مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی هستیم، گفت: کمتر از 50 درصد مردم در مجامع عمومی از ماسک استفاده می کنند، هر چند بالغ بر 85 درصد ارایه کنندگان خدمات در صنوف و صنایع ماسک می زنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش دو برابری بیماران کرونایی در گیلان/7 شهرستان در وضعیت قرمز

افزایش دو برابری بیماران کرونایی در گیلان/7 شهرستان در وضعیت قرمز