مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-12دانش

بهبودی تمام دانشجویان کرونایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: تمام دانشجویان کرونایی این دانشگاه، با حال عمومی خوب، ترخیص شدند.

- محمدحسن مینوییان حقیقی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: تمام دانشجویان کرونایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد پس از گذراندن 14 روز قرنطینه و بهبودی کامل، با حال عمومی خوب، ترخیص شدند و به منازل خود بازگشتند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی گناباد افزود: پس از مشاهده علائم مشکوک به کرونا در تعدادی از دانشجویان در 22 خردادماه، اقدامات لازم برای جداسازی این دانشجویان و انتقال آنها به اتاق زرد خوابگاه، انجام و تست کرونا از آنها گرفته شد.

وی تصریح کرد: با مثبت اعلام شدن تست ها، از سایر دانشجویانی که با آنها در ارتباط بودند، نیز تست کرونا گرفته شد و با مصوبه ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا و طبق پروتکل های بهداشتی ابلاغ شده از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محل و طبقه ای مجزا در هر خوابگاه برای قرنطینه دانشجویان آلوده به ویروس کرونا اختصاص یافت.

مینوییان با بیان اینکه دسترسی سایر دانشجویان به این طبقات وجود نداشت و ورود و خروج نیز با نظارت کامل پرسنل امور خوابگاه ها انجام می شد، اظهار کرد: اکثر این دانشجویان هیچ گونه علائمی نداشتند و فقط به دلیل مثبت شدن تست کرونا و پیشگیری از انتقال ویروس به سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهبودی تمام دانشجویان کرونایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد

بهبودی تمام دانشجویان کرونایی دانشگاه علوم پزشکی گناباد