مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-12اقتصادي

3 روستای بدون بیکار در سمنان/ عبور از بیکاری در روزهای کرونایی


اجرای طرح «روستای بدون بیکار» در شرایطی که محدودیت های کرونایی بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار داده، بلندپروازانه به نظر می آید اما مسئولان سمنانی پس از معرفی سه روستا به عنوان روستاهای بدون بیکار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، اجرای طرح روستای بدون بیکار در شرایطی که محدودیت های کرونایی بسیاری از مشاغل و فعالیت های اقتصادی را تحت تأثیر خود قرار داده است، بلندپروازانه و دور از دسترس به نظر می آید اما مسئولان سمنانی پس از معرفی سه روستای خود به عنوان روستاهای بدون بیکار، امیدوارند امسال بر تعداد این روستاها بیفزایند.

سهم تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری این استان سال گذشته 2 هزار و 611 میلیارد ریال بود که با جذب سهمیه 2هزار و 461 میلیارد ریال در این بخش، جزو 10 استان برتر کشور است.

به گفته مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان مقرر شده تا پایان سال 1400 روستاهای طرود درشهرستان شاهرود، نردین در شهرستان میامی، اعلا در سمنان، یاتری در آرادان، افتر در سرخه و روستای توی دروار در دامغان نیز به روستاهای بدون بیکاراستان افزوده شوند.

اشتغال بر پایه دامداری عبدالله غیاثی ، دهیار روستای جودانه میامی در 53کیلومتری جاده تهران- مشهد است که معرفی شدن روستایشان به عنوان روستای بدون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 روستای بدون بیکار در سمنان/ عبور از بیکاری در روزهای کرونایی

3 روستای بدون بیکار در سمنان/ عبور از بیکاری در روزهای کرونایی