مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-12فرهنگي

برگزاری اولین دوره مجازی تربیت مدرس ویژه اساتید زبان و ادب فارسی


رایزنی فرهنگی کشورمان در ازبکستان با همکاری بنیاد سعدی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دانشگاه خاورشناسی تاشکند، اولین دوره مجازی تربیت مدرس ویژه اساتید زبان و ادبیات فارسی را برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رایزنی فرهنگی کشورمان در ازبکستان با همکاری بنیاد سعدی، دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دانشگاه خاورشناسی تاشکند، اولین دوره مجازی تربیت مدرس ویژه اساتید زبان و ادبیات فارسی را برگزار کرد.

محسن پورمحسنی، رایزن فرهنگی کشورمان در ازبکستان در این باره گفت: در این دوره مهارت های شنیدن، نوشتن، خواندن، صحبت کردن، واژه، دستور زبان فارسی و روش های آزمون سازی زبان فارسی (تعیین سطح) در 20 جلسه به اساتید آموزش داده شد.

وی افزود: در سه سال گذشته این چهارمین دوره دانش افزایی زبان فارسی ویژه ای اساتید زبان فارسی ازبکستان است که توسط رایزنی فرهنگی برگزار می شود، دوره اول در پاییز سال 97 با حضور 40 نفر از اساتید در دانشگاه خاورشناسی در تاشکند و دوره دوم در تابستان همان سال با حضور 9 نفر در تهران و دوره سوم در تابستان 98 با حضور 16 نفر در تهران به مدت 22 روز برگزار شد در ازبکستان بالغ بر 3000 زبان آموز فارسی در دانشگاه ها و مراکز علمی آموزشی تحصیل می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین دوره مجازی تربیت مدرس ویژه اساتید زبان و ادب فارسی

برگزاری اولین دوره مجازی تربیت مدرس ویژه اساتید زبان و ادب فارسی