مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:152020-07-12دانش

صدیقی: 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، در نشست مجازی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاونان وزارتخانه و روسای دانشگاه های سراسر کشور به صورت وبینار در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم و با موضوع بررسی وضعیت .

- رییس سازمان امور دانشجویان گفت: حدود 200 هزار ظرفیت خوابگاهی به جز خوابگاه های خودگردان داریم که حداکثر 50 درصد از این تعداد قابل استفاده است که به دانشجویان ارائه می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از وزارت علوم، در نشست مجازی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاونان وزارتخانه و روسای دانشگاه های سراسر کشور به صورت وبینار در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم و با موضوع بررسی وضعیت آموزش عالی در سال پیش رو برگزار شد، مجتبی صدیقی با اشاره به تجربیات و چالش های نیمسال تحصیلی گذشته اظهار داشت: از جمله دستاور های نیم سال تحصیلی گذشته می توان به ایجاد پتانسیل ذی قیمت زیرساخت آموزش مجازی اشاره کرد.

وی افزود: ارزیابی ها و آزمون ها، عدم ارائه واحد های عملی، حذف ترم توسط تعدادی از دانشجویان به ویژه در تحصیلات تکمیلی، مشکلات خوابگاه های غیردولتی و خودگردان، بازگشت دانشجویان خارجی به کشورهایشان و کاهش منابع مالی و درآمد ها به ویژه در موسسات غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدیقی: 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار می گیرد

صدیقی: 50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در سال تحصیلی جدید مورد استفاده قرار می گیرد