مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-12اقتصادي

فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در آذربایجان شرقی


مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در استان خبر داد.

- مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در آذربایجان شرقی ایسنا/آذربایجان شرقی مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در استان خبر داد.

ایاز برنو در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: محصولات کشاورزی بومی و سایر استان ها پس از بسته بندی در این کارخانه ها، به بازار داخلی عرضه شده و یا صادر می شود.

وی افزود: در زمینه صنایع تبدیلی و غذایی در استان اقدامات خوبی انجام گرفته است که در این راستا سرمایه گذاران بخش خصوصی همت بالایی داشته و تلاش های بسیاری را در زمینه احداث کارگاه ها و کارخانه های فراوری در استان انجام داده اند.

وی با اشاره به وجود 120 سردخانه در استان، گفت: تعدادی سردخانه دیگر نیز با همت بخش خصوصی در حال احداث است.

برنو ادامه داد: آذربایجان شرقی به دلیل قرارگیری در مسیر صادرات، مرکز مهمی در زمینه فراوری محصولات به شمار می رود از جمله این که اقلام بسیاری از خشکبار هم چون کشمش و پسته وارد استان شده و بسته بندی می شود؛ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در آذربایجان شرقی

فعالیت 760 کارخانه صنایع تبدیلی و غذایی با سطح تکنولوژی بالا در آذربایجان شرقی