مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:102020-07-12اقتصادي

ادامه جنوبی «استاد معین» تا پایان مرداد به بهره برداری می رسد


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، با بیان اینکه پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استادمعین از مرز 90 درصد فراتر رفته است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری خبرگزاری فارس، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، در جریان بازدید میدانی از پروژه احداث ادامه جنوبی بلوار استاد معین (حدفاصل خیابان نیارکی تا محور 30 متری جی) گفت: عرض 45 متری بلوار استادمعین جنوبی فضای کافی برای احداث 2 لاین تندرو و 2 لاین کندرو را فراهم ساخته است.

وی ادامه داد:  باتوجه به وجود این باندهای مجزا، مسیرهای دوچرخه و عابر پیاده تفکیک شده و ایمنی این مسیرها با توجه به استانداردهای روز دنیا، تامین شده است.

صبوری دیلمی احداث این معبر 875 متری را یکی از پروژه های مهم پهنه جنوب غربی شهر تهران دانست و یادآور شد: پروژه بلوار استاد معین جنوبی، موجد تغییرات مهمی در بافت اجتماعی، ترافیکی و فرهنگی منطقه 9 خواهد بود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: این مسیر، انتهای جنوبی خیابان سی متری جی را به انتهای جنوبی خیابان استاد معین موجود متصل می کند و بهره برداری از آن سبب کاهش بار ترافیک بزرگراه آیت الله سعیدی می شود.

وی خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این پروژه، ترافیک محلی و گذری در زیرگذر خیابان آزادی و انتهای شمالی خیابان استاد معین تفکیک شده و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه جنوبی «استاد معین» تا پایان مرداد به بهره برداری می رسد

ادامه جنوبی «استاد معین» تا پایان مرداد به بهره برداری می رسد