مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-12اقتصادي

فعالیت بیش از 15 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان شمالی


سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی از صدور و تمدید 34 پروانه تولید انفرادی و گروهی صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان خراسان شمالی، محمدرضا قهرمانیان از صدور و تمدید 34 پروانه تولید انفرادی و گروهی صنایع دستی برای هنرمندان و صنعتگران این حوزه در سه ماهه نخست سال جاری خبر داد و اظهار کرد: هدف از صدور این مجوزها توسعه صنایع دستی و نیز حمایت از هنرمندان این حوزه است.

وی تصریح کرد: بیش از 15 هزار صنعتگر استان در قالب مشاغل خانگی، کارگاه های تولید انفرادی و گروهی صنایع دستی مشغول فعالیت هستند.

سرپرست معاونت صنایع دستی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح بازدید از کارگاه های صنایع دستی در سطح شهرستان های استان افزود: تعدادی از این کارگاه ها ظرفیت و استعداد خوبی در زمینه برندسازی و صادرات صنایع دستی دارند.

قهرمانیان با تأکید بر این که از سال جاری، حضور تولیدکنندگان صنایع دستی استان در نمایشگاه ها به شرط ارائه بسته بندی مناسب برای محصولات خود است، گفت: در سال های اخیر با تلاش های انجام شده و برگزاری کارگاه های آموزشی، تولیدکنندگان صنایع دستی استان توانستند به بازار فروش مجازی نیز راه پیدا کنند و از این طر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 15 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان شمالی

فعالیت بیش از 15 هزار صنعتگر صنایع دستی در خراسان شمالی