مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 تیر 1399 ساعت 04:052020-07-12دانش

می توانیم از50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در ترم آینده استفاده کنیم


حداکثر 50 درصد از ظرفیت خوابگاه ها، در ترم بعد قابل استفاده است که می تواند به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی اختصاص یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان در نشست مجازی رؤسای دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور اظهار داشت: حدود 200 هزار ظرفیت خوابگاهی به جز خوابگاه های خودگردان را دارا می باشیم.

حداکثر 50 درصد از این تعداد یعنی 100 هزار نفر در بهترین شرایط ، در این دوره قابل استفاده است که می تواند به دانشجویان تحصیلات تکمیلی و کارشناسی اختصاص یابد.

در این نشست مجازی که با حضور منصور غلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، معاونان وزارتخانه و رؤسای دانشگاه های سراسر کشور به صورت وبینار، در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم و با موضوع بررسی وضعیت آموزش عالی در سال پیش رو برگزار شد، مجتبی صدیقی با اشاره به تجربیات و چالش های نیمسال تحصیلی گذشته اظهار داشت: از جمله دستاورهای نیم سال تحصیلی گذشته می توان به ایجاد پتانسیل ذی قیمت زیرساخت آموزش مجازی اشاره کرد.

وی افزود: ارزیابی ها و آزمون ها، عدم ارائه واحدهای عملی، حذف ترم توسط تعدادی از دانشجویان به ویژه در تحصیلات تکمیلی، مشکلات خوابگاه های غیردولتی و خودگردان، بازگشت دانشجویان خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

می توانیم از50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در ترم آینده استفاده کنیم

می توانیم از50 درصد ظرفیت خوابگاه ها در ترم آینده استفاده کنیم